Технічне обслуговування та ремонт котельного обладнання

Технічне обслуговування (ТО) або технічний сервіс (ТС) – комплекс робіт та послуг, що здійснюється за плату власника обладнання, згідно діючих тарифів Сервісного центру, для забезпечення правильної та надійної роботи обладнання, а також підтримання його у справному стані протягом всього терміну експлуатації.

 

Основні види технічного обслуговування:

  • ТО 0 проводиться (при потребі) під час пусконалагоджувальних робіт, у випадках коли обладнання було змонтовано, але не введено в експлуатацію в термін більший, ніж 6 місяців, а також при невідповідних умовах зберігання;
  • ТО 1 – проводиться через 12 місяців після введення в експлуатацію, протягом 1 місяця. (Проведення ТО 1 є обов’язковою умовою надання гарантії на наступний період);
  • Планове ТО проводиться кожен рік, як правило, перед опалювальним сезоном як підготовка до експлуатації в подальшому.

 

Основні роботи, які необхідно виконати при проведенні ТО:

  • перевірка дозвільної документації, наявності пломби на газовому лічильнику;
  • перевірка правильності монтажу обладнання (підключення газу, системи ОПВС, систем опалення та водопостачання, підключення до електромережі);
  • випорожнення котла;
  • перевірка та чистка фільтрів по воді та газу;
  • перевірка та чистка пальника, при необхідності сопел пальника;
  • зовнішня очистка теплообмінника котла;
  • обстеження та прочищення вентилятора, камери згоряння та газоходів котла (при необхідності);
  • перевірка та чистка електродів розпалу та іонізації, при необхідності регулювання зазорів або заміна (за додаткову плату);
  • перевірка та при необхідності регулювання тиску в розширювальному баці;
  • заповнення та розповітрювання котла, регулювання тиску в системі опалення;
  • перевірка герметичності під’єднань систем опалення та водопостачання;
  • перевірка герметичності під’єднання газу;
  • перевірка міцності електричних підключень;
  • замір вхідної напруги, перевірка фазування;
  • перевірка виду газу;
  • перевірка роботи циркуляційного насоса;
  • замір статичного тиску газу;
  • заміри та регулювання min та max тиску газу на соплах;
  • перевірка на герметичність системи ОПВС;
  • перевірка роботи запобіжних клапанів;
  • перевірка роботи триходового вентиля, при необхідності очищення;
  • замір струму іонізації;
  • замір вмісту СО відхідних газів на верхній та нижній межі теплової потужності, при необхідності регулювання (для конденсаційних котлів);
  • перевірка роботи та настройка автоматики;
  • інструктаж користувача;
  • заповнення сервісної книжки, гарантійних талонів.

 

Сервісна служба проводить увесь комплекс робіт по обслуговуванню котельного обладнання, систем опалення та водопостачання:

ремонтні роботи (заміна запчастин, капітальний ремонт, аварійний ремонт) ;

– промивання теплообмінників, промивання систем опалення;

– монтаж контрольно-вимірювального обладнання та автоматики;

– налагодження  автоматики;

– налагодження  пальників котлів за допомогою газоаналізатора.