Технічне обслуговування (ТО) або технічний сервіс (ТС) – комплекс робіт та послуг, що здійснюється за плату власника обладнання, згідно діючих тарифів Сервісного центру, для забезпечення правильної та надійної роботи обладнання, а також підтримання його у справному стані протягом всього терміну експлуатації.
Основні види технічного обслуговування:
- ТО 0 – проводиться (при потребі) під час пусконалагоджувальних робіт, у випадках коли обладнання було змонтовано, але не введено в експлуатацію в термін більший, ніж 6 місяців, а також при невідповідних умовах зберігання;
- ТО 1 – проводиться через 12 місяців після введення в експлуатацію, протягом 1 місяця. (Проведення ТО 1 є обов’язковою умовою надання гарантії на наступний період);
- Планове ТО – проводиться кожен рік, як правило, перед опалювальним сезоном як підготовка до експлуатації в подальшому.
Основні роботи, які необхідно виконати при проведенні ТО:
- перевірка дозвільної документації, наявності пломби на газовому лічильнику;
- перевірка правильності монтажу обладнання (підключення газу, системи ОПВС, систем опалення та водопостачання, підключення до електромережі);
- випорожнення котла;
- перевірка та чистка фільтрів по воді та газу;
- перевірка та чистка пальника, при необхідності сопел пальника;
- зовнішня очистка теплообмінника котла;
- обстеження та прочищення вентилятора, камери згоряння та газоходів котла (при необхідності);
- перевірка та чистка електродів розпалу та іонізації, при необхідності регулювання зазорів або заміна (за додаткову плату);
- перевірка та при необхідності регулювання тиску в розширювальному баці;
- заповнення та розповітрювання котла, регулювання тиску в системі опалення;
- перевірка герметичності під’єднань систем опалення та водопостачання;
- перевірка герметичності під’єднання газу;
- перевірка міцності електричних підключень;
- замір вхідної напруги, перевірка фазування;
- перевірка виду газу;
- перевірка роботи циркуляційного насоса;
- замір статичного тиску газу;
- заміри та регулювання min та max тиску газу на соплах;
- перевірка на герметичність системи ОПВС;
- перевірка роботи запобіжних клапанів;
- перевірка роботи триходового вентиля, при необхідності очищення;
- замір струму іонізації;
- замір вмісту СО відхідних газів на верхній та нижній межі теплової потужності, при необхідності регулювання (для конденсаційних котлів);
- перевірка роботи та настройка автоматики;
- інструктаж користувача;
- заповнення сервісної книжки, гарантійних талонів.
Сервісна служба проводить увесь комплекс робіт по обслуговуванню котельного обладнання, систем опалення та водопостачання:
– ремонтні роботи (заміна запчастин, капітальний ремонт, аварійний ремонт) ;
– промивання теплообмінників, промивання систем опалення;
– монтаж контрольно-вимірювального обладнання та автоматики;
– налагодження автоматики;
– налагодження пальників котлів за допомогою газоаналізатора.