Гарантійний ремонт котельного обладнання

Гарантійний ремонт – ремонт обладнання, що полягає у виконанні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків обладнання для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. При виконанні гарантійного ремонту використовуються тільки оригінальні запасні частини.

В гарантійний період  ремонтні роботи, що виникли з вини Виробника обладнання, виконуються сервісним центром за рахунок Виробника обладнання в 2-денний термін. У випадку механічного пошкодження обладнання або грубих порушень правил його експлуатації гарантія не надається, а ремонт здійснюється за рахунок власника обладнання згідно діючих тарифів Сервісного центру. Гарантійний період  на обладнання вказується виробником у сервісній книжці.  Як правило, гарантія на обладнання складає 24 місяці з моменту його введення в експлуатацію спеціалістом Сервісного центру, але не більше 27-30 місяців з моменту продажу, за умови проведення платного технічного обслуговування через 12 місяців після введення в експлуатацію. Для деяких котлів гарантія складає 5, і навіть 7 років.

 

Випадки в яких власник втрачає право на гарантійний ремонт котельного обладнання:

  • якщо причиною дефекту обладнання стали невідповідні умови зберігання та транспортування; неналежна або недбала експлуатація (пошкодження власником), а також використання обладнання не за призначенням; експлуатація в непридатних приміщеннях (ванні кімнати, пральні, майстерні та ін.); використання непридатних видів теплоносія (невідповідної незамерзаючої рідини) та палива;
  • якщо дефект викликаний впливом зовнішніх чинників (забруднення газу, води, теплоносія; наявність пилу та/або агресивних випарів у повітрі для горіння; хімічні або електрохімічні впливи; коливання або відхилення від допустимих меж напруги в електромережі або тиску газу в газовій мережі;
  • якщо дефект виник внаслідок корозійних руйнувань або утворенням накипу;
  • якщо дефект викликаний виходом з ладу деталей з обмеженим ресурсом експлуатації (ущільнення, футерівка камери згоряння, електроди розпалу та контролю полум’я, пластикові елементи кріплення та фіксації, запобіжники, елементи живлення, фільтри, магнієвий електрод анодного захисту ємнісного водонагрівача та інші);
  • якщо в приміщенні, де встановлено обладнання, ведуться будівельні або ремонтні роботи, під час його експлуатації;
  • якщо порушено або не виконано вимоги виробника по проектуванню, монтажу, експлуатації та сервісному обслуговуванню обладнання;
  • якщо заводський номер обладнання змінено, знищено або він відсутній;
  • якщо відсутня, не заповнена або втрачена сервісна книжка чи гарантійний талон обладнання.

 

Перелік типових не гарантійних випадків виходу з ладу вузлів та агрегатів котельного обладнання:

 

Регулятори, блоки керування, електронні плати:

  • пошкодження варистора, запобіжника, що виникають внаслідок перенапруги в електромережі понад 275 В;
  • механічні пошкодження електронних плат або їх деталей;
  • пошкодження (вигорання) струмопровідних доріжок на платах;
  • наявність на платах струмопровідного пилу та/або бруду;
  • наявність на платах слідів потрапляння вологи;
  • використання неоригінальних деталей (запобіжники та ін.);
  • наявність ознак ремонту (не заводська пайка та ін.).

Первинний теплообмінник:

  • наявність накипу та/або бруду всередині теплообмінника;
  • наявність сажі або інших відкладень на поверхні теплообмінника;
  • порушення працездатності внаслідок використання невідповідної незамерзаючої рідини;
  • порушення герметичності внаслідок замерзання теплообмінника.

Вторинний теплообмінник:

  • наявність накипу та/або бруду всередині теплообмінника;
  • порушення герметичності внаслідок недотримання рекомендованих моментів затягнення кріпильних гвинтів;
  • порушення герметичності внаслідок підвищеного тиску води;
  • порушення герметичності внаслідок замерзання теплообмінника.

Мембранний розширювальний бак:

  • недотримання рекомендованих параметрів тиску повітря та теплоносія.

Пальник:

  • забруднення вогневої поверхні та/або дифузорів пилом;
  • прогар вогневої поверхні.

Газовий комбінований регулятор:

  • механічне пошкодження регулювальних гвинтів, наявність ознак ремонту;
  • порушення працездатності внаслідок забруднення газу та/або перевищення максимально допустимого тиску газу.

Триходовий клапан, сервопривід триходового клапана:

  • пошкодження корпуса клапана внаслідок замерзання;
  • механічні пошкодження корпуса та/або сервопривода клапана;
  • пошкодження обмоток двигуна внаслідок потрапляння вологи;
  • заклинювання штока сервопривода внаслідок забруднення.

Реле витрати в контурі ГВП:

  • порушення працездатності внаслідок забруднення.

Циркуляційний насос:

  • механічне пошкодження вала та/або крильчатки насоса (як правило, внаслідок тривалої роботи з недостатньою кількістю або без теплоносія);
  • пошкодження обмоток двигуна внаслідок потрапляння вологи всередину клемової коробки;
  • забруднення крильчатки та внутрішньої частини насоса;
  • пошкодження корпуса насоса внаслідок замерзання.

Датчики температури:

  • механічне пошкодження;
  • порушення працездатності внаслідок потрапляння вологи.

Манометр/термометр:

  • механічне пошкодження корпуса;
  • механічне пошкодження або внутрішнє забруднення капілярної трубки.

Вентилятор:

  • механічне пошкодження крильчатки;
  • підвищений шум при роботі через відкладання на крильчатці пилу та/або бруду;
  • температурна деформація сопла Вентурі (внаслідок роботи з недостатньою кількістю або без теплоносія).

 

Реле/датчик диференційного тиску вентилятора:

  • механічне пошкодження корпуса;
  • порушення працездатності внаслідок потрапляння вологи;
  • порушення цілісності пломби на регулювальному гвинті.

Запобіжний клапан/автоматичний розповітрювач:

  • порушення герметичності внаслідок потрапляння бруду під сідло.

Зовнішні пошкодження обладнання:

  • наявність механічного пошкодження зовнішніх облицювальних деталей;
  • пошкодження дисплея, ручок та/або кнопок регуляторів/блоків керування.

 

Хибний виклик.

 

Під час експлуатації обладнання виникають випадки, коли власник може самостійно визначити та усунути недоліки в роботі обладнання (відповідно до інструкції з експлуатації для користувача). Виклик сервісного інженера для усунення недоліків в нижчезазначених випадках вважається хибним та відповідно оплачується власником:

  • відсутнє електроживлення обладнання;
  • напруга електромережі негативно впливає на нормальну роботу обладнання;
  • змінено підключення фаза/нуль у мережі електропостачання;
  • відсутня подача газу на котел;
  • тиск газу недостатній або занадто високий для нормальної роботи;
  • відсутній або недостатній тиск у контурі опалення/водопостачання;
  • відсутня або недостатня тяга в димоході; якщо має місце засмічення або негерметичність системи видалення продуктів згоряння/підводу повітря (для котлів з герметичною камерою згоряння);
  • порушення в роботі викликані недостатньою циркуляцією теплоносія;
  • порушення в роботі обладнання виникли з вини власника.