Сервісне обслуговування в чомусь схоже на страхування, необхідність якого ми повною мірою починаємо розуміти лише після того, як відбувся страховий випадок.
Наше підприємство є авторизованим сервісним партнером таких компаній:
ТОВ «Віссманн Україна» (Viessmann) |
|||
а також сервісним партнером таких фірм, як: | |||
ТОВ «Роберт Бош Лтд» (Buderus) |
|||
ТОВ «Хот-Велл» (Baxi, Westen, Roca та інші) |
|||
ТОВ «Завод «Конвектор» (Teplowest) |
|||
«Kospel S.A.» |
|||
ТОВ «Ромстал Україна» (Romstal, Sime, Hermann) |
|||
ІП «Біазі Україна» (Biasi) |
Сервісний центр опалювальної техніки це:
- висококваліфіковані спеціалісти, що пройшли відповідне навчання;
- сервісні автомобілі, укомплектовані запасними частинами та необхідним інструментом;
- необхідні для проведення робіт ліцензії, дозволи, сертифікати та інші документи.
Сервісний Центр виконує:
Гарантійний запуск обладнання та пусконалагоджувальні роботи;
Гарантійний ремонт котельного обладнання;
Технічне обслуговування та ремонт котельного обладнання;
Укладання договорів на сервісне обслуговування котельного обладнання
Коротка довідка
Опалювальне обладнання, яке не проходить відповідного обслуговування
- (діагностику, ремонт, наладку, профілактику та ін.)
- несе потенційну небезпеку для людей, які ним користуються.
- «Власник котла повинен забезпечити утримання котлів у справному стані, а також безпечні умови їх роботи, організувавши обслуговування, ремонт і нагляд відповідно до вимог цих Правил (п.15.1 Правил*).»
- «Особи, винні в порушенні цих Правил, несуть дисциплінарну, адміністративну, матеріальну або кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України(п.4.4 Правил*).»
- * – «Правила будови і безпечної експлуатації парових котлів, з тиском пари не більше 0,07 МПа (0,7 кгс/см2), водогрійних котлів і водопідігрівачів з температурою нагріву води не вище 115°С»